Επόμενος στόχος: Αλλάζουμε διατροφικές συνήθειες

Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας, που οι περισσότεροι θέττουμε νέους στόχους, οπότε είναι μία καλή ευκαιρία να εφαρμόσουμε νέες συνήθειες στην διατροφή μας.Το μυστικό δεν είναι να κάνουμε απλά μια δίαιτα, αλλά να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες.
Αλλάζοντας διατροφικές συνήθειες ουσιαστικά υιοθετούμε την υγιεινή διατροφή και το ιδανικό είναι να μεταδόσουμε την υγιεινή διατροφή σε όλα τα μέλη της οικογενείας μας. 

 

 

 

 

 

 

 

Παρακάτω αναφέρονται απλές συμβουλές και μικρά μυστικά υγιεινής διατροφής που σίγουρα όλοι γωρίζουμε.

  1. Καταγράφουμε κάθε τι που τρώμε, θα μας βοηθήσει να τρώμε λιγότερες επιβλαβείς τροφές.
  2. Δεν χρειάζεται ν᾽απαγορεύουμε φαγητά από τον εαυτό μας, απλά τρώμε λιγότερο από τα επιβλαβή.
  3. Ας προσπαθήσουμε να μην έχουμε στο σπίτι παχυντικές τροφές ειδικά στην αρχή.
  4. Διαμορφώνουμε το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής βάση των δικών μας ρυθμών και το προσαρμόζουμε στην καθημερινότητα.
  5. Το βράδυ φροντίζουμε να καταναλώνουμε το τελευταίο γεύμα μας 2-3 ώρες πριν κοιμηθούμε και επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες παρά σε υδατάνθρακες και πολύ περισσότερο σε λίπη!
  6. Τρώμε από όλα, αλλά με μέτρο.
  7. Ας καταναλώνουμε το γεύμα μας αργά, χωρίς άγχος.
  8. Μασάμε καλά την τροφή μας.
  9. Να τρώμε περισσότερες ωμές τροφές, όπως πράσινες σαλάτες και φρούτα.
  10. Προτιμάμε τα βραστά ή τα ψητά φαγητά παρά τα τηγανητά.
  11. Αντικαταθηστούμε το κόκκινο κρέας με πουλερικά και ψάρια.
  12. Προτού καταναλώσουμε το κυρίως γεύμα προσπαθούμε να έχουμε καταναλώσει μια σαλάτα. Με αυτό το ¨τρικ῾, επιτυγχάνουμετην μείωση των προσλαμβανομένων θερμίδων από το κυρίως φαγητό. Έτσι με την σαλάτα παίρνουμε θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό, ενώ παράλληλα το στομάχι μας θα έχει τη αίσθηση κορεσμού και θα αναγκαστούμε να καταναλώσουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού!
  13. Μειώνουμε το αλάτι.
  14. Καταναλώνουμε λιγότερα αναψυκτικά και περιορίζουμε τα κέικ, τα μπισκότα, τα παγωμένα επιδόρπια και άλλες τροφές πλούσιες σε επεξεργασμένη ζάχαρη.
  15. Είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε πολλά και μικρά γεύματα την ημέρα παρά μια φορά και πολύ.
  16. Χωρίζουμε την διατροφή μας σε τέσσερα με πέντε μικρά γεύματα. Αν δεν μπορούμε λόγω πιεσμένου χρόνου, τουλάχιστον 3 φόρες την ημέρα να έχουμε γεύμα. Αν ενδιάμεσα πεινάσουμε μπορούμε να καταναλώσουμε γιαούρτι ή φρούτο.
  17. Πίνουμε πολύ νερό. Ας μην ξεχνάμε την σημαντικότητα του νερού στην καθημερινή ζωή και ότι μπορεί να συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται να καταναλώνει 8-10 ποτήρια νερού την ημέρα. Η λήψη του είναι καλό να αρχίζει από το πρωινό ξύπνημα, και να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και σε μικρές ποσότητες, σ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εξάλλου, ένα ποτήρι σκέτο νερό, αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα, αποτελεί μια πολύ ωφέλιμη συνήθεια.
  18. Διασκεδάζουμε! Δεν αφήνουμε τις καινούργιες μας συνήθειες να μας χαλάσουν τα βράδια. Όπου και να πάμε, πάντα μπορούμε να βρούμε κάτι υγιεινό και ελαφρύ.
  19. Αν ξεφύγουμε και καταναλώσουμε κάτι παχυντικό δεν έγινε και τίποτα, δεν σταματάμε την σωστή διατροφή και επανέρχόμαστε στις συνήθειες μας απο το επόμενο κιόλας γεύμα, όχι απο «αύριο» 
  20. Δεν χρειάζεται ν᾽απορρίψουμε απολύτως από το διατροφολόγιο τροφές που λατρεύουμε, αν το κάνουμε – πολύ σύντομα – θα σταματήσουμε τα πάντα και θα επανέλθουμε στον παλιό τρόπο σκέψης.
  21. Δεν χρειάζεται να ζυγιζόμαστε κάθε μέρα αλλά μια φορά την εβδομάδα. Δεν ξεχνάμε, ότι τελικά δεν παίζει ρόλο μόνο η ζυγαριά, αλλά το πώς αισθάνόμαστε οι ίδιοι μέσα στα ρούχα σας. Αυτό είναι ένα καλό κριτήριο!
  22. Υιοθετούμε ένα νέο τρόπο σκέψης για την σωστή διατροφή και αυτό θα μας διατηρήσει για πάντα στα επιθυμητά κιλά!

εικόνα

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο