Τα Χριστούγεννα έφυγαν , μια ισορροπημένη διατροφή έρχεται !

 

Κουραμπιεδάκια – μελομακάρονα – σιροπιαστά – ψητά – γαλοπούλα με την τέλεια γέμιση , είναι μερικά από εδέσματα τα οποία στόλισαν τα εορταστικά μας τραπέζια . Οι γιορτές όμως τελείωσαν , οπότε θα ήταν καλό ν’αλλάξουμε – σιγά-σιγά , χωρίς άγχος  – κάποιες συνήθειες που αποκτήσαμε το διάστημα των γιορτών.

 

 

  • Περιορίζουμε, για αρχή,  την κατανάλωση αλκοόλ. Προτιμάμε κρασί (και μένουμε στο ένα ποτήρι!)
  • Λέμε ναι στα φρούτα και τα λαχανικά.
  • Τέλος τα γλυκάκια, την περίοδο των γιορτών σίγουρα το παράκαναμε με τη ζάχαρη. Καιρός να περιοριστούμε σε ένα υγιεινό γλυκό μια φορά την εβδομάδα. Προτίμάμε γλυκό του κουταλιού, ζελέ φρούτων ή παστέλι (νόστιμα είναι , αλήθεια !)
  • Λέμε όχι σε τηγανιτά και λιπαρές σάλτσες.
  • Προτιμάμε τα άπαχα κρέατα όπως στήθος κοτόπουλο .
  • Ας απαρνηθούμε το delivery και μαγειρέψουμε μόνοι μας κανένα λαδερό (πω .. που το θυμήθηκες !)
  • Μειώνουμε τις ποσότητες φαγητού που τρώγαμε .  (!!) 
  • Προτιμάμε να γεμίζουμε το πιάτο μας με σαλάτα, λαχανικά ψητά.
  •  Αν το γεύμα μας περιέχει ρύζι ή μακαρόνια ή πατάτες, τότε απορρίπτουμε το ψωμί.
  • Λέμε αντίο στα αναψυκτικά. (Goodbye my love!)
  • Πίνουμε  σίγουρα 1,5 lt νερό.
  • Το βράδυ προτιμάμε ελαφριές επιλογές, όπως σαλάτες, φρούτα ή γιαούρτι με 2%λιπαρά και λίγο μέλι και κανέλα.
  • Αυξάνουμε την φυσική μας δραστηριότητα. 

Δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο, έναν επαναπροσδιορισμό χρειαζόμαστε και είμαστε έτοιμοι !

Χρόνια πολλά , και Καλή χρονιά !

 

εικόνα

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο